Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


megavýjazd v košiciach....ako to bolo (možno) naozaj

Pôvodne som nemal v pláne nič podobné písať, ale tak skúsim hodiť svoj pohľad na všetko, čo sa v košiciach udialo…samozrejme som nemohol byť pri všetkom, takže berte do úvahy, že budem písať to, čo som sám zažil…a bol by som rád, že keď už sem niekto prispeje, aby to bolo k veci a nie s cieľom urážať…


keďže v jednom článku tu na HP bolo popísaných zopár vecí, ktoré sa týkalo toho, čo vyvádzali martinskí fanúšikovia v košiciach, v niekoľkých bodoch zareagujem na niektoré z nich i na to, čo sa popísalo v diskusii…

  1. dymovnice boli pred štadiónom – ak je to niečo katastrofálne, tak sa celým košiciam ospravedlňujem
  2. vyše 200 martinčanov bolo kontrolovaných úbohým počtom 2 usporiadateľov, a tak vznikla už pri vchode obrovská nervozita, keďže sa celý vstup na štadión neskutočne naťahoval
  3. pri príchode do sektoru sme privítaní smiešnym pokrikom „vitajte v meste“ no napr. Luník 9 už smiešny nie je
  4. napriek kontrole pri vstupe sa na štadión dostane mnoho podnapitých fanúšikov – je to problém náš alebo usporiadateľa???
  5. pri samotnom zábradlí vraj nesmie nikto stáť – v poriadku, ak to niekto nerešpektuje, treba ho na to upozorniť, ak odmieta, nech sa páči, použiť donucovacie prostriedky – tu nenamietam
  6. vraj bolo vyliaté pivo – ako je to možné, keď nie je povolené priniesť si na tribúny nápoje? nie je to chyba usporiadateľa??? navyše vysvetlite mi niekto bezpečnostný dôvod toho, že si nemôžem zobrať na štadión svoju umelú fľašu kofoly, no na štadióne si ju v bufete bezproblémov kúpim a dokonca prenesiem na tribúnu (osobne som toho dôkazom)
  7. po zápase sa dvaja martinčania dostali k sektoru domácich, vznikla mela, zasiahli usporiadatelia – to by bolo v poriadku – prečo však nik nespomenie to, ako si s radosťou do tejto dvojice pribiehali udrieť niekoľkí košičania zo všetkých strán…
  8. vyliaté pivo, prasknuté sklo, zlomená sedačka – osobne to tak ako košičania odsudzujem – avšak krádež vlajky či šálu je normálnou vecou??? veď aj to je súkromný majetok, alebo sa mýlim?
  9. a na záver, zaujímavé je, že nikto sa nepozastaví nad vecou, že veľkú časť viny za to, čo sa stalo po zápase, nesie nemenovaný brankár, ktorý svojim gestom úmyselne vyprovokoval hosťujúcich fans k urážkam – na to zareagovali pochopiteľne domáci, no a už sa to potom viezlo…

týmto článkom neobhajujem počínanie jedincov, ktorí v steel aréne narobili problémy, poprípade tam spôsobili škody, chcem len poukázať na to, že ako ani svet nie je čierno-biely, a tak, ako má každá minca dve strany, tak aj v tomto prípade sa nedá hádzať všetko zlé len na martinských fanúšikov – a už vôbec nie na všetkých tak, ako to spravil autor článku „David Appel: My si nemôžeme dovoliť hrať s Košicami naháňačku“ – pán Peter Kováč


zasi

 

tak poporiadku
ad1.dymovnice pred halou neriešim,to bolo v poho
ad2.tu použijem vyhovorku v dnešných časoch obľúbenú,je kríza treba šetriť aj na usporiadateľoch(nezvládnuté zo strany SA)
ad3.pokrik Luník 9 je smiešny,ale aby my niekto nadával do cigánskej bandy,to už my smiešne nepripadá,ale to si asi v svojom blogu opomenul uviesť
ad4.problém usporiadateľov,ktorý bol tuším riešený potom počas zapasu
ad5.ení čo riešiť
ad6.pri vstupe do sektoru mame také preškrtnuté obrázky v červenom ramčeku,to jest názorné vyznačenie predmetov s ktorými sa tam nesmie a pochopiť by to mal aj mongol
ad7bol tento problem zo strany usporiadateľov nezvládnutý?
ad8.v prvej časti sa zhodujeme,o druhej som sa vyjadril inde,tak sa nebudem opakovať
ad9nemenovaný brankár Hudáček vás poslal pekne vláčikom domov,čo považujem za hecovačku do ďalšiho priebehu serie a nie za dôvod na splanutie vášni
4.4.2010 - 1:21
0

najkrajší

 

doplním zasiho:

1. používanie pyrotechniky je v KE upravené VZN mesta Košice, dá sa povedať že je to nejaký vlastný zákon, ktorý upravuje : Kedy v akom rozsahu a za akých okolnosti smie byť používaná pyrotechnika . . . samozrejme je možné získať súhlas ak sa jedná o nejaké príležitosti pri ktorým je použitie pyrotechniky pripustné . . .

Mali ste ten súhlas ? nemali . . . takže ten kto bez tohto súhlasu túto pyrotechniku použil mal byť riešený v priestupkovom konaní príslušným správnym orgánom . . . Bol ? nebol . . .

2. asi 200 Martinčanov sa po príchode ku Steelaréne domáhalo vstupu na štadión napriek tomu, že ešte neboli otvorené dvere . . . chodí sa v Martine bežne na návštevu spôsobom vyrazenia dverí alebo sa čaká kým niekto tie dvere otvorí ? a nakoľko sa v tom momente odpálila pyrotechnika - svetlice, tak nastal zvýšený záujem o túto partiu a pristúpilo sa k podrobnej prehliadke prichádzajúcich . . . a to nejaký čas bohužiaľ trvá . . .

3. pri príchode do sektoru ste si niektorí najprv pohľadali miesta, niektorí ste sa poobzerali kde ste vlastne prišli a začala hymna . . . klobuk dole ako ju Martinčania zaspievali . . . začali ste skandovať MHC Martin MHC Martin . . . keď vám nikto neodpovedal tak ako druhý pokrik ste začali " čo ste tak ticho, vy kurvy, čo ste tak ticho . . . " asi po tretom raze vám domáci fanklub odpovedal " Vitajte v meste " ako odpoveď na vaše chovanie . . . inak do vtedy vás všetci mali úplne u riti . . .

4. sám som bol cez prestávku počas obligátnej cigaretky vonku, svedkom toho, ako jeden váš prehováral usporiadateľov a SBS - ku aby sa dvaja ožratý dostali dnu . . . nakoniec ich ukecal a tí ho poslali cez služobný vchod ktorý som mu ja mimochodom ukázal, nakoľko sa nevedel zorientovať a nájsť ho . . . popritom sľuboval že tí dvaja sa budú chovať slušne a že sám na nich dohliadne . . . chyba mali dať všetkým fúkať a polovica by ostala von . . .

6. vyliaté pivo som nevidel ani ja, ale tých dvoch nikto dole násilím nevolal, prišli dole sami a určite im bolo jasné na čo tam idú . . . chvíľu pred tým mali nejaký spor s ľudmi z dolných sektorov ale mysleli si že to ustoja . . . ďalšia chyba . . . ich aj vaša, mohli ste si ich ustrážiť . . . prečo si nemôžeš priniesť vlastný nápoj ani jedlo ? tak jednoducho preto, že steeearéna je vybavená sieťou bufetov a občerstvovacích stánkov . . . za prenájom niekto platí a keď si všetci donesú vlastný " konzum " tak tam tie bufety byť ani nemusia . . . ty si donesieš vlastné pitie, bufet nebude mať tržbu, nebude mať tržbu, nezaplatí nájom, nezaplatí nájom bufet bude zatvorený . . . to je jedna stránka veci . . . druhá je tá že klub nechce platiť nejaké nezmyselné pokuty za hádzanie predmetov na ľadovú plochu, tak preto ti zakazuje nosiť do hľadiska veci ktoré tam na sledovanie zápasu nepotrebuješ . .

8. čo sa týka toho šálu . . . mám informáciu že ku krádeži došlo cestou na stanicu . . . počas celej cesty ste boli chránený kordónom policajtov takže nikto sa ku vám nedostal na dva metre . . . teda nemohlo dôjsť ku žiadnemu kontaktu. tén šál sa mohol kľudne niekomu skĺznuť s krku a v tej tme si to nikto nevšimol . . .

9. kedže nechodíte v KE na hokej pravidelne, tak nemôžte vedieť že Julo sa takto po zápase sediac na hokejke tešil už mnohokrát . . . a že vám zakýval ? tým vám zaželal príjemnú cestu domov . . . čo je na tom zlé . . . Říha ukazoval KE fans fakerov, ale to asi bude v poriadku, veď to predsa k hokejovým rituálom patrí . . .

a úplna perlička na záver, ktorá teda mňa pobavila asi najviac . . . Cigáni v Martine majú asi super život , keď prechod, okolo najmodernejšieho hotela v Ke a možno aj na Slovensku, okolo hotela celosvetovej siete Doubletree by Hilton vyvolal vo vás potrebu skandovať " Cigánska banda " a " Luník 9 "

mne to prišlo veľmi smiešne . . .

4.4.2010 - 6:31
0

zasi

 

ďakujem za vyčerpávajúce doplnenie a svedkom toho uprosovania vonku na obligátnej cigaretke som bol aj ja.si sa musel na tom svojom mieste cítiť ako medzi dvoma mlynskými kameňmi
4.4.2010 - 8:03
0

radopKE

 

a keďže tu nie je už čo doplniť,tak ja už len k tej kofole.
Ako mi zaručíš,že tá kofola,ktorú si chceš preniesť do haly,nie je riedená nejakým alkoholom? Nijako.
Zatiaľ,čo tá v bufete,určite nie.
A najkrajší by mal dostať diplom.Preboha,to si ako dlho potil?
4.4.2010 - 9:57
0

najkrajší

 

ako potil ? veci sú jasné, nemusíš si nič vymýšľať, takže ti to trvá 20 minút . . . aspoň mne čo píšem dvoma prstami . . . ale bolo to na dvakrát . . . prvú verziu som odpálil a nezobrazilo sa to . . . a na druhý pokus sa zadarilo . . . takže cca. 35 minút . . .
4.4.2010 - 10:03
0

radopKE

 

no to je dosť.Ale vidno,že ťa to riadne rozčertilo a nielen podľa tohoto príspevku. Som zvedavý na dnešok,či bude nejaká odveta za nesprevodlivosť,ale ešte predtým si idem vyvetrať hlavu na Šarišský hrad.Inak ten náš Hiltoník tuším je v súčastnosti najmodernejší,len tak pomimo...
4.4.2010 - 10:13
0

najkrajší

 

nie . . . o rozčertení to bolo hneď po zápase a večer som k tomu dal len pár postrehov . . . tentoraz som chcel zachovať chladnú hlavu a zhodnotiť to tak ako som to videl ja a hlavne ako som to cítil . . . podarilo sa to a začal som o tom diskutovať až ráno na druhý deň . . .
tiež som zvedavý aké a či vôbec to bude mať nejaké pokračovanie ale verím ľuďom z fanklubu a myslím že sa určite nejakým veciam, ktoré nám na MT fans vadili vyvarujú . . . aj keď jeden nikdy nevie . . .
4.4.2010 - 10:27
0

zasi

 

dvoma prstami ja jedným,ten druhý by zavadzal a nevidel by som na pismenka.nedáš rýchlokurz strojopisu?
4.4.2010 - 10:13
0

radopKE

 

4.4.2010 - 10:16
0

najkrajší

 

zasi: to má svoju minulosť a dosť by si sa nasmial . . . vtedy mi ale išlo o " prežitie " . . . ale o tom možno niekedy inokedy . . .
4.4.2010 - 10:28
0

zomi BLOG

 

Zasi, nech sa neobšmieta okolo teba tvoja polovička, tak budeš písať s dvoma prstami...
4.4.2010 - 11:13
0

zasi

 

takto ma odhaliť
4.4.2010 - 11:21
0

zomi BLOG

 

Podľa seba súdim teba, alebo: My už môžeme, my už máme na to roky...
4.4.2010 - 11:27
0

zasi

 

jasné my môžememe každý deň,ale chceme?
4.4.2010 - 12:09
0

zomi BLOG

 

No vidíš Janik, ešte 35 minut a máš napísaný blog. Určite vieš a máš o čom písať.
4.4.2010 - 11:16
0

roman BLOG

 

presne, tiež mi to pripadalo trochu ľúto keď je to len tak v diskusii, mohlo to ísť na blog (aspoň som to trochu opravil nech sa to dá lepšie čítať)
4.4.2010 - 12:49
0

zomi BLOG

 

To mne sa už par krát stalo, že som do diskusie dával príspevok, potom som zbadal, že som sa akosi rozpísal, tak som to dal do wordu, ešte trochu som doplnil a bol z toho blog...
4.4.2010 - 13:29
0

najkrajší

 

Roman ďakujem . . . pri písaní sa to zobrazovalo akosi inak a po " odpálení " som zistil, že to má nejakú inú formu . . . takto to vyzerá dobre . . . sám by som to lepšie neurobil . . .
4.4.2010 - 16:16
0

tulen - kosice

 

a ja doplním najkrajšieho: podmienky používania zábavnej pyrotechniky definuje VZN mesta Košice č.78/2006 v § 7 ... a pod ostatné sa podpisujem
4.4.2010 - 14:18
0

amd

 

Čiže?: Bola chyba AJ na strane košičanov, alebo nie? Nikde to nevidím. Pochopil som, že ak provokovali martinčania, tak prišla len adekvátna odpoveď. Ak provokovali košičania, je tov pohode, lebo to tak býva stále, len my sme o tom nevedeli. Chápem to správne? Alebo iný príklad: Ak sa nechali martinčania vyprovokovať a išli dolu sa biť, tak je len ich problém, že dostali na búdku. Ak sa nechali vyprovokovať tí cca 5-ti košičania a išli si do nich udrieť, tak je to chyba martinčanov, lebo oni (KE) sú vo svojej podstate dobráci a k útoku sa museli premáhať? Len na vysvetlenie: Ak sa tí martinčania chceli biť, nemám problém, ak dostali poriadnu nakladačku.Hoci aj od presily. Ale aby som sa ako divák išiel biť s divákmi súpera, na to by som musel mať poriadny dôvod. Preto si myslím, že tí košickí "pomstitelia" tiež nepotrebovali dvakrát hľadať dôvod. Chýba mi uznanie akejkoľvek viny od košičanov. Ale OK. Vášne rozpútavali obidve strany. Mňa tiež niektoré prejavy košičanov hnevali, ale nedal som sa strhnúť ani na ničenie, ani na pokriky, nie to ešte na útoky. A to som bol uprostred "besniaceho davu". Ako bude séria pokračovať uvidíme.
4.4.2010 - 8:07
0

MaJes

 

Mám veriť človeku, ktorý je aj na tomto portáli známy svojou agresivitou ?!
4.4.2010 - 9:05
0

frantapriklep

 

takže poprosím druhýkrát nepustiť tohoto pána do Steelky ! Oficiálne sa priznal že prepašoval flašku kofoly napriek zákazu ! Doživotný zákaz vstupu!

4.4.2010 - 12:47
0

MHC87 BLOG

 

bola to vinea a ujo usporiadateľ ma videl, ukázal na mňa prstom a to bolo asi tak všetko...mohol prísť a zobrať mi ju, pochopil by som to, aj keď si o tom myslím svoje z jednoduchého dôvodu, podľa mňa nie je riešením všetko zakázať, ale proste sledovať dianie na tribúne - ak niekto niečo hodí, sú tam ľudia, aby ho vyviedli poprípade kamery, aby ho identifikovali...
4.4.2010 - 13:05
0

MHC87 BLOG

 

zareagujem na mnohé tie veci, ktoré ste napísali, ale už sa mi nechce v bodoch...cigánska banda, luník 9, vitajte v meste, čo chcete v lige - toto všetko ja osobne beriem ako provokovanie sa medzi fanúšikmi - pre niekoho je to už možno urážkov, pre mňa nie, ja to ešte beriem skôr ako vybičovávanie atmosféry....

situácia pri vstupe do steelky bola nezvládnutá a to si môžte hovoriť čo chcete, proste nie je možné, aby bolo vyše 200 ľudí kontrolovaných 2 ľuďmi, to nech sa na mňa nikto nehnevá - a k tomu, že sme sa tlačili cez zatvorené dvere - zaujímavé, že košičania už chodili dnu a nás ešte ani nezačali prehľadávať

do, že boli po prehováraní na štadión vpustení nejakí podnapití ľudia je koho vina? ak už toto nie je chyba usporiadateľov, tak ja potom neviem...

konflikt dvojice martinčanov po zápase - vyprovokovali ho sami, riešili ho usporiadatelia, to je v poriadku - ale zaujímavé je, že keď boli držaní martinčania usporiadateľmi, tak si zo všetkých strán košičania chodili s radosťou udrieť alebo kopnúť, avšak ich neriešil nik...

naozaj mi nejde o to ospravedlňovať konanie niektorých, zdôrazňujem niektorých martinčanov, ale očakával by som aspoň štipku sebareflexie aj zo strany košičanov...
4.4.2010 - 13:14
0

mitoO

 

ja by som bol zvedavy, ako by sa ti pacilo, ak ta tu kosicki fanusikovia zacnu oslovovat cigan a Martin ako ciganske mesto. To by sa tu za to "hecovanie" mazalo.
4.4.2010 - 13:18
0

MHC87 BLOG

 

preboha, čo ty tu splietaš dokopy??? emócie na štadióne a tu sú dve úplne odlišné veci...ja si ozaj neviem predstaviť, aké nudné zápasy vy na tých tribúnach prežívate, keďže ku vám nikto nejazdí...vy by ste asi ozaj chceli, aby hosťujúci fans spustili pokrik "vďaka že ste nás sem pustili" ...bože, čo by ste vy robili, keby ste zažili tie série medzi duklou a martinom
4.4.2010 - 13:30
0

mitoO

 

niekde hraju hokejisti, niekde divaci...
4.4.2010 - 13:41
0

matoMHC

 

budicek uz sa zobud a nespi
4.4.2010 - 14:03
0

Filbert

 

Myslíš to isté, čo ste robili Vy ?
5.4.2010 - 21:54
0

zasi

 

kolko vstupov má steel aréna?vieš?dostali ste jeden a podotýkam,pri každom vstupe sú dvaja usporiadatelia.vydel si cca8000 ludi počtom vstupov a potom rieš,to že sa cca200 MTfans venovali "len"2 usporiadatelia..mimochodom,keby ste tam nepraskli tú svetlicu aj tá kontrola mohla prebehnúť ináč
4.4.2010 - 14:09
0

Slash

 

chyba usporiadatelov ?: velmi sa mi paci ze nejaki ozrati martincania urobia cirkus a potom povedia ze chyba usporiadatelov nemali im to dovolit atd... chyba je v hlavach vsetkych tych co chodia na hokej alebo futbal ukazovat ze patria do klietky a nie na sportove podujatie.. neplati len pre Martincanov ale pre vsetkych "fanusikov" ktorym zjavne nejde o sport ... clovek sa nemoze ist v pokoji pozriet na futbal tak to neprenesme aj na hokej..
4.4.2010 - 13:18
0

MHC87 BLOG

 

áno, chyba je aj v hlavách tých, čo sa ožerú a nevedia čo so sebou, veď je to uznávam...ale kriste pane, tak načo máte tie zákazy, načo máte nariadenia, načo máte usporiadateľov, keď namiesto prevencie reagujú až na konflikt...v tom je tá chyba
4.4.2010 - 13:32
0

zomi BLOG

 

Presne, treba to vykynožiť, keď to vedeli v Anglicku a v iných krajinách, tak nevidím dôvod, prečo to nejde aj u nás. Pre niekoľko takých "tiež fanúšikov" potom trpia ostatní. Lenže treba to riešiť, neprehadzovať si to ako horúci zemiak. Policajti na usporiadateľov, usporiadateľa pre slabé legislatívne kompetencie. Potom zasa na politikov, politici, že raz je pred voľbami, tak sa to už nedá novým zákonom stihnúť, potom na to nie je politická vôľa a podobne. Kol - dokola. Hádam sa nečaká na to, až sa niečo ešte horšie stane.
4.4.2010 - 13:46
0

zomi BLOG

 

Doplnok...: Toto nebolo mierené na zápas KE v. MT, ale čo sa deje na našich - najme futbalových - štadiónoch všeobecne.
4.4.2010 - 13:50
0

MHC87 BLOG

 

úplne s týmto súhlasím...a smutné je, že už sa stalo aj to horšie a aj tak sa nič nevyriešilo (dunajská streda)...základom je, aby usporiadateľská služba aj policajti boli na takéto akcie konečne riadne zaškolení, aby tie prekliate kamerové systémy fungovali, aby ľudia boli exemplárne trestaní...a je jedno, či sú to ľudia z bratislavy, martina, trenčína, košíc - a hlavne či sú to domáci alebo hostia...
4.4.2010 - 13:58
0

zomi BLOG

 

Áno, aj exemplárne trestaní. Nevravím, že to tejto veci hneď pomôže, ale určite napríklad "Zákon o skrátenom súdnom konaní" o ktorom sa rozpráva už dlhšie, by trochu pomohol tento problém posunúť ďalej.
4.4.2010 - 14:33
0

stojkovic

 

zomi nic v zlom ... ale ten zakon je protiustavny a napriklad v cz ho po dvoch kolach futbalovej ligy zrusili ... ten zakon je nevykonatelny ... a je to uplna kravina
4.4.2010 - 21:47
0

zomi BLOG

 

To je presne to, ako vravím vyššie, ešte ani ten zákon nepoznáme a už je protiústavný, nieje politická voľa niečo také pripraviť, nie to ešte schváliť... Treba taký zákon, aby nebol protiústavný. Keď podobné zákony sú v Európe, v najväčšej demokracii v USA, tak potom prečo nemôže také niečo byť vykonateľné u nás...Apropo ani nemusia hneď súdiť a odsúdiť, mohli by niečo podobné ako napríklad v Poľsku... Tam sa to nevzťahuje iba na športové podujatia, stačí keď spravíš dopravný priestupok a nemáš na zaplatenie pokuty a už sedíš...
5.4.2010 - 8:04
0

kelnička

 

hmm: ...v najväčšej demokracii v USA...ten bol dobrý...
5.4.2010 - 11:41
0

mannheim

 

poznáš dokonalejšiu ? napriek všetkému ?
9.4.2010 - 12:14
0

greendeath

 

ja hej...rok 33 az 45 zapadne od nas...
9.4.2010 - 12:24
0

stojkovic

 

pockaj pockaj zomi ... co nieje prijate ... ved predsa pani dochtorka Tothova nechala odhlasovat mobilne sudy na vytrznikov a od zaciatku aprila ten zakon plati tak ako to ze nieje odhlasovany ... ak myslis nieco ine tak ide o nedorozumenie ,,, ja len tvrdim ze ten paskvil z dielne Tothovej je protiustavny ...
druha vec zas je ... zas byt nadseny z policajneho statu ala USA ... a jeho chorych praktik ... moj osobny nazor je ze to tiez nieje uplne zdrave ... aby cloveka zavreli za kazdu hujovinu je uplne kontraproduktivne ... ale prosim ked mas pocit ... ze v najvacsej demokracii USA kde sa rocne udeje viac ako 12 tisic vrazd , kde je viac ako 500 milionov rucnych zbrani , kde v dvosledku represii namiesto prevencie stupa alarmujuco pocet veznou je to prave orechove ... prosim ... ale bol by som asi radsej keby si sa odstahoval tam a netahal tie choromyselnosti k nam do staruckej maticky europy
5.4.2010 - 22:52
0

stojkovic

 

zomi : mozes prosim upresnit "co vedeli vykynozit" v anglicku??? myslim ze by ste tu niektori mali menej citat novy cas
4.4.2010 - 21:46
0

zomi BLOG

 

Nový čas nečítam, ale viem, aký problém mali s divákmi v sedemdesiatych a osemdesiatych rokoch minulého storočia... Pričom nehovorím, že teraz už nemajú žiaden problém,najme vonku mimo Britských ostrovov, ale doma to u nich už to, čo mali v mojom spomínanom obdobím už zďaleka nevidieť. Aspoň ja som nič také, čo sa deje u nás napríklad na futbalových štadiónoch nezaregistroval...
5.4.2010 - 8:12
0

zomi BLOG

 

Aby sme sa rozumeli, lebo tu na tejto diskusii nespomínam, ale nebudem sa stále dookola opakovať, čo už som neraz inde uviedol, že nie iba nejaký zákon to vyrieši....
5.4.2010 - 8:23
0

stojkovic

 

zomi zomi : staci trosku poguuuglit a vypadne ti z anglickej PL vselico ... to ze si nezaregistroval .. neznamena ze sa nedeje ... druha vec je ze ked sa nieco deje nase media mlcia aby nekazili fantasticky anglicky obraz , ktory si vysnivali nasi pani v novinach , sfz, a pod
5.4.2010 - 22:55
0

Buben BLOG

 

uplny suhlas
6.4.2010 - 9:02
0

zomi BLOG

 

stojkovic: Vidím, že sa to tu na mňa dosť nahromadilo, tak by som sa pokúsil v krátkosti k tomu niečo povedať. Veď netvrdím, že sa nedeje, ale že to, čo bolo napríklad v 70-80 rokoch(tiež viem, že to nebolo iba v tom období...Históriu futbalu, či iných športov, hokej nevynímajúc dosť dobre poznám... možno by si sa aj divil... ) už zďaleka nevidieť. A nezaregistroval som v poslednej dobe to, čo sa deje na našich tribunách... Na to nepotrebujem len gugliť... Je dosť aj iných prostriedkov(nielen JOJ, či aké bulvárne plátky... napríklad aj u mňa nebulvarní markíza, či TA3 sa posledne vyjadrili...), napríklad aj televízne prenosy ligových a pohárových zápasov. Vyššie (so zákonmi)som myslel: „Pre niekoľko takých "tiež fanúšikov" potom trpia ostatní. Lenže treba to riešiť, neprehadzovať si to ako horúci zemiak. Policajti na usporiadateľov, usporiadateľa pre slabé legislatívne kompetencie. Potom zasa na politikov, politici, že raz je pred voľbami, tak sa to už nedá novým zákonom stihnúť, potom na to nie je politická vôľa a podobne. Kol - dokola. Hádam sa nečaká na to, až sa niečo ešte horšie stane“. Myslel som napríklad zákon o ochrane súkromného majetku, kde majiteľ je proti tomu, čo pácha trestný čin často bezmocný. Rozprava sa o vylepšení takého zákona už dvadsať rokov, vždy zväčša pred voľbami. (Nevyhovárajme sa na to, že to nepusti „Brusel“...) Brusel 85, som nemyslel, ale keď sme už pri ňom, tak to nebolo to najhoršie, čo sa stalo, ale vyvrcholenie určite, keď sa tým nešvárom začali viac zaoberať do hĺbky aj v Britskom parlamente, či vo vláde, ako aj v Európe vôbec. A kto si mysli, že nemám o tom prehľad, tak je na omyle. Viem, že to nebol problém iba v Anglicku, či napr. holandských holigans a tifosi v týchto rokoch a že to ešte trvá, ale percentuálne na oveľa nižšom čísle, ako to bývalo. Takisto viem, čo sa deje aj v Afrike, aj v Južnej Amerike, či inde vo svete... že sa napríklad nestrieľa iba medzi fanúšikmi... že terčom sú aj priamo hráči... Ale takto tu sa nebudem ďalej rozpisovať - ani odpovedať na tvoje ďalšie odpovede, či otázky - lebo by to bolo minimálne na dva blogy a ja blogy píšem na tejto stránke s iným zameraním a pokiaľ istú časť fanúšikov na tejto stránke to osloví, tak v tom neprestanem. Viem, že sa v mnohých prípadoch nezhodneme, ale iste uznáš, že to čo sa momentálne deje na našich športoviskách pod zámienkou fandenia, s tým zďaleka nemá nič spoločné. A že tí, u mňa mierne povedané – nespratníci, idú na štadióny za iným účelom. Určite nie za tým účelom: demonštrovať, aký je neutešený stav v našom futbale a nielen v ňom. Aproppo: Viem, že s tým posielaním, či vypovedaní ma o odsťahovaní, si to myslel s nadhľadom, preto tam aj ten smajlík... Tak Ti na to odpoviem, že keď som neodišiel v istom období, keď zo Slovenska odišlo okolo 120 000 obyvateľov, tak svoje kosti už nechám spočinúť na rodnej hrude. V matičke starej Európy, kde žijú vedľa seba ateisti s kresťanmi, či inými náboženstvami, konzervatívci s liberálmi, národniari, ale nie nacionalisti s tými so sociálnym zameraním, ale nie populisti... .
7.4.2010 - 8:51
0

stojkovic

 

pekný sloh to sa musí uznať ale ja by som k nemu mal v podstate len 2 -3 pripomienky ... za 1 zomi , čo také sa deje na našich tribúnach? teda okrem toho že sú prázdne .... ja si nemôžem pomôcť ale asi sa stala niekde chyba, ako je možné že 2 kluby s akože najvyšším počtom "nespratníkov" majú najvyššie návštevy?? Stále tu operuješ nejakým "novým" zákonom... a načo?? ved mame zákon o výtržníctve, máme zákon o poškodzovaní cudzej veci , máme zákon o ublížení na zdraví, Všetko čo sa dá postihovať je ošetrené zákonom tak načo nový zákon?? Ja by som skôr školil policajtov , a kluby ako sa majú správať, ako majú zasahovať , čo vôbec majú v konkrétnych situáciach robiť ... je predsa choré , keď hrajú 2 kluby , ktorých fanúšikovia sa očividne nenávidia z rôznych dôvodov , aby bolo prítomných 1000 policajtov a aj tak je počas a po zápase bilancia 50 zranených ľudí , a pritom fanúšikovia vôbec do kontaktu neprišli .... za posledných 10 rokov , na našich štadiónoch , narobila najviac škôd a problémov "NEPROFESIONALITA" polície ... a to je fakt ... a na to predsa netreba príjmať žiadny "rýchlokvasený" hlúpy zákon o rýchlosúdoch alebo iné nezmysly ... a na záver ... ja si myslím že "tzv. chuligáni" sú ten posledný problém nášho úbohého futbalu ... s tým tvojim sťahovaním som samozrejme narážal na tvoj obdiv k USA a jeho zákonodarstvu
7.4.2010 - 10:34
0

Oriali

 

pekne píšeš
7.4.2010 - 10:47
0

Buben BLOG

 

velmi dobre napisane.. len by ma zaujimalo, ake su to tieto normy, ktore spominas: "zákon o výtržníctve, zákon o poškodzovaní cudzej veci , zákon o ublížení na zdraví". ani po statnici z trestneho prava si na ne nejak neviem spomenut (:
7.4.2010 - 11:55
0

stojkovic

 

no dobre........... zle napisane ... ale obvinenia za vytrznictvo , poskodzovanie cudzej veci ako aj ublizenie na zdravi nas zakon pozna .. niesom pravnik ale ked ta z tychto veci obvinit mozu tak predpokladam ze konkretne skutky su preciny voci trestnemu zakonu ... nie??
7.4.2010 - 11:59
0

Buben BLOG

 

jasnacka, bolo to so smajlom
7.4.2010 - 14:22
0

stojkovic

 

tak neryp
7.4.2010 - 14:27
0

zomi BLOG

 

stojkovic: Súhlasím, že treba aj školiť policajtov. Tak, ako to robia aj mimo našej krajiny, a aj kluby ako sa majú správať, ako majú zasahovať , čo vôbec majú v konkrétnych situáciach robiť ... Ale nemôžme to všetko zhadzovať iba len na policajtov a že narobili najviac problémov a chuligánstvo je posledný problém futbalu. Ja takýto názor nezdieľam a myslím si, že nie som v menšine.
7.4.2010 - 12:08
0

stojkovic

 

ved to je v poriadku .. kazdy mame svoj nazor ... ja mam svoj nazor podlozeny skusenostami okrem ineho aj z vyjazdov .. mimochodom aj po europe .. a viem celkom dobre porovnat pracu bezpecnostnych zloziek u nas a vonku ... a mozem ti s kludnym svedomim napisat ze na 90% problemov na nasich stadionoch pripisovanych chuliganom moze policia a miestna ochranka ... to je fakt .. ale tvoj nazor ti samozrejme nechcem vyvracat
7.4.2010 - 12:19
0

zomi BLOG

 

Tak nakoniec sme sa predsa dohodli, takže môžme použiť volatairovske :"Nesúhlasím s vami, ale urobím všetko preto, aby ste mohli šíriť svoje názory:"
7.4.2010 - 13:15
0

stojkovic

 

7.4.2010 - 13:42
0

zomi BLOG

 

7.4.2010 - 14:03
0

yellowred

 

...: a ty si sa vrátil z ktorej planéty? trápnejší "príspevok" som v živote nečítal! Vzhľadom na svoj vek by si si mohol 80-te roky pamätať!!!
5.4.2010 - 13:39
0

Buben BLOG

 

pripomenies mi prosim, co sa dialo v osemdesiatych rokoch? dakujem
6.4.2010 - 9:02
0

yellowred

 

...: čo tak napr. máj 85?
6.4.2010 - 10:24
0

Buben BLOG

 

odkedy je Brusel v Anglicku?
6.4.2010 - 11:13
0

yellowred

 

...: liverpool asi bude nie?
6.4.2010 - 16:49
0

stojkovic

 

a co ma moj prispevok s 80tymi rokmi?? ... ja som svojou otazkou poukazoval na to ze problemy ktore su s fanusikmi v anglicku niesu zalezitostou 80 tych rokov a keby si bol co k comu a trochu sa o tu tematiku zaujimal vedel by si ze od vzniku futbalu na ostrovoch do sucasnosti su problemy a aj budu problemy ... jedine zriadenie kde by teoreticky problemy byt nemuseli je diktatura a to v anglicku zatial nieje vsak hej ty "trapnejsi prispevok"
6.4.2010 - 13:00
0

najkrajší

 

mám: za to, že zomi mal na mysli hlavne 29.máj 1985 . . .
6.4.2010 - 9:19
0

Buben BLOG

 

este to daj do suvislosti s tym, co hovoril zomi. dakujem
6.4.2010 - 11:16
0

najkrajší

 

a v čom: vidíš problém ? zomi začal debatu o vyčínaní fanúšikov, ktorá sa zmenila na debatu o postihovaní násilia na štadiónoch . . . za to že ty si stratil niť, ja nemôžem . . .
6.4.2010 - 11:28
0

Buben BLOG

 

zaujimava dedukcia o strateni nite.. ale budiz to obycaj z vychodu.

zomi pisal o vycinani fanusikov a nasledne aj o prikladnom vykynozeni tohto javu v Anglicku. nie som si isty, co konkretne mal namysli, pripadne aky ma prehlad o situacii v Anglicku. a uz vobec si nemyslim, ze belgicke finale je najstastnejsi priklad do tekto diskusie.
6.4.2010 - 12:36
0

najkrajší

 

buben: načo ten dovetok k prvej vete ? máš záujem diskutovať alebo si ideme ukazovať kto má väčšieho pipíka ?
škoda lebo by sme možno k nejakému výsledku prišli . . .
ja končím . . .
6.4.2010 - 12:45
0

Buben BLOG

 

chces diskutovat? naco bola potom ta uboha dedukcia o stratenej niti?
6.4.2010 - 13:22
0

tulen - kosice

 

bubeníček: úbohé boli tvoje reakcie ... aj ja som to pochopil,ale máš pravdu ... asi len preto,že zomi,najkrajší a ja sme z východu ...
6.4.2010 - 21:37
0

Buben BLOG

 

samozrejme, nic ine som necakal... (:
7.4.2010 - 8:38
0

roman BLOG

 

ach chlapci, chlapci.
7.4.2010 - 13:56
0

stojkovic

 

inak je zaujimave ze vami spominany maj 85 nieje najvacsia tragedia ... boli aj vacsie a dokonca priamo v anglicku ja by som este chcel dodat jednu vec ... zomi nacrtol formu represii ako metodu vykynozenia vytrznosti na sportovych podujatiach ... ano v anglicku sa toho na stadionoch deje nepochybne menej ako predtym ... ja by som vsak chcel naznacit ze nieje to len zasluha represii... ked si porovnate ako vyzerali stadiony v 80 rokoch na ostrovoch a ako vyzeraju teraz ... je to aj o krokoch v ustreti fanusikom ... ja si myslim ze veta jedneho anglickeho sociologa zapojeneho do futbaloveho hnutia 80tych a 90tych rokov na ostrove , ktory povedal " prestanme sa k fanusikom spravat ako k zvieratam , potom nimi prestanu byt" je velmi pravdiva ..
6.4.2010 - 13:06
0

Buben BLOG

 

u nas je pohlad na fanusikov, ale aj celkovo na problem s nimi, prilis skresleny. media a la novy cas, JOJ, ci Plus7dni (ako som si vsimol nizsie) uzasne manipuluju jednoduchymi ludmi a potom to tak vyzera aj v tejto diskusii..

Brusel 85 je najhrozostrasnejsi priklad vytrznosti na stadionoch (v Anglicku a v sucasnosti je Anglicko ucebnicovy priklad vzorneho fanusika..
6.4.2010 - 13:26
0

stojkovic

 

no ved prave ... potom druha vec je ze clovek ako taky ma rad jednoduche riesenia .. ked nemusi vela rozmyslat
6.4.2010 - 14:28
0

najkrajší

 

buben: v čom skreslený . . . ?
6.4.2010 - 14:39
0

Buben BLOG

 

odpovedal oriali nizsie
6.4.2010 - 16:06
0

Oriali

 

bingo + kolektivna vina, mobilne sudy, nepostihnutelnost policie atd. a dalsie skvele napady z hlav "bojovnikov proti chuliganom na stadionoch" urcite nevyriesia tuto problematiku, je to len zastieranie skutocnych dovodov upadku slovenskeho futbalu...
6.4.2010 - 14:22
0

najkrajší

 

áno: tie tragédie tam boli, spadli nejaké tribúny, došlo z zabitiu fanúšikov konkurenciou, toto všetko registrujem . . . viem aj o tom že došlo k registrácii fanúšikov zavedenie kamerového systému, viem že sú tam bežné praktiky, že ľudia ktorí boli vyhodnotení ako problémoví sa dnes musia v čase konania zápasov hlásiť na polícii aby bola istota že sa na zápas nepokúsia dostať . . . a čo sa týka prostredia štadiónov tak by som to prirovnal ku našej steelaréne, kde kuľtúrne prostredie núti návštevníka ku kuľtúrnemu správaniu . . . a v tomto duchu ja aj chápem slová tebou spomínaného sociológa . . . dnes nie je v možnostiach klubov či už futbalových alebo hokejových vynakladať finančné prostriedky do vytvorenia " ľudských " podmienok pre diváka . . . bohužiaľ . . . a dokonca som presvedčený, že sa bude musieť niečo veľmi zlé stať, aby už v tomto začal niekto niečo konať . . . ale v konečnom dôsledku ja chybu vidím v nás . . . v chýbajúcej sebadisciplíne a našej náchylnosti mýliť si demokraciu s anarchiou . . .
6.4.2010 - 14:38
0

Oriali

 

jj, ale taktiež nálepka kolektívnej viny všetkým futbalovým fanúšikom, nepostihnutelnosť nezvládnutých zásahov policajných zložiek a usporiadateľov atď. nesvedčí o kvalite "demokracie" v našej krajine... a to nehovorím a praktikách SFZ, korupcii, starých štruktúrach, neexistujúcom marketingu, kvalite ligy, vybavenosti štadiónov atď. proste ja mám dojem, že všetkým participujúcim vyhovuje mediálne podsúvaný názor, že za všetko zlé môže tá "zver na štadiónoch" a nikto sa nezamýšla nad tým, prečo napr. nechodia ľudia na futbal povedzme v Dubnici, kde tento problém určite riešiť nemusia...
6.4.2010 - 14:54
0

najkrajší

 

ondrík: absolútny súhlas na druhú . . . plus dodám že pravdepodobne tento stav zodpovedným vyhovuje . . .
zápas sa odohrá, nemajú takmer žiadne problémy lebo na štadióne je 5 a pol človeka . . .
6.4.2010 - 15:04
0

freemt

 

Len kratko,kto si bez viny, hod kamenom.Uz je tu riadna kopa kamenia.
4.4.2010 - 14:23
+1

MHC87 BLOG

 

ja som rád, že v košiciach žije vyslovene dokonalosť slovenského národa, ktorá ovláda všetky mestské nariadenia, zákony, dodržiava všetky predpisy a nikdy nič neporušila
4.4.2010 - 14:31
0

tulen - kosice

 

nie ...: dokonalosť slovenského národa žije v martine .... a my všetci sa budeme klaniať a ustupovať
4.4.2010 - 14:36
0

MHC87 BLOG

 

nie tuleň, nežije v martine...dokonalosť nežije nikde, lenže narozdiel od vás, ja som ochotný si chyby v našich radosť pripustiť...
4.4.2010 - 15:07
0

tulen - kosice

 

máš pravdu ... my si chyby priznáme (poniektorí) ... pripustiť a priznať je rozdiel
4.4.2010 - 18:53
0

MHC87 BLOG

 

áno, presne o chytanie za slovíčka tu ide
4.4.2010 - 20:55
0

tulen - kosice

 

4.4.2010 - 21:10
0

zomi BLOG

 

Tak, tento sarkazmus sa ti vydaril...
4.4.2010 - 14:40
0

zomi BLOG

 

To patrilo MHC 87
4.4.2010 - 14:41
0

MHC87 BLOG

 

zomi, nehnevaj sa na mňa, ale ani jeden košičan tu nie je ochotní pripustiť, že mnohé veci sa dali z hľadiska usporiadateľstva zvládnuť lepšie, že aj košickí diváci nie sú úplne bez viny, ale dokážu tu vyťahovať dáke všeobecne záväzné nariadenie a pod. hlúposti...presne pre toto som pôvodne ten blog ani nechcel písať, pretože keď sa niekto chce na všetko pozerať jednostranne, tak je diskusia zbytočná
4.4.2010 - 15:06
0

MHC87 BLOG

 

ochotný
4.4.2010 - 15:08
0

zomi BLOG

 

Ja sa nehnevám, len práve že ťa poznám, aj keď iba cez sklo, tak som nadobudol dojem, že si sa trochu vyjadril pod vplyvom svojich emócií...
5.4.2010 - 8:29
0

tulen - kosice

 

no ...: v podstate to napísal za mňa najkrajší vyššie,s ktorým do bodky súhlasím ... http://www.pluska.sk/sport/sport-bulvar/video-divocina-hokeji-kosiciach.html ... toto je pohľad bulvárného,mienkotvorného plátku na tieto udalosti a všeličo aj objasnia alebo aspoň napovedia ... nemienim tu viac rozoberať ... všade sa nájde nejaký cct,ktorý to pokazí .... ale čo sa týka mňa,nabudúce budem zdržanlivejší vo vyjadreniach o perfektnosti vašich fans a v podstate ich hodnotím ako zvieratá vypustené z ohrady .... a aby bolo jasné,netýka sa to ľudí,ktorých viac-menej poznám ... neverím totiž,že tulip,ľubo kopka alebo marvel sú schopní hovadín .... a keď áno,tak som sa mýlil
4.4.2010 - 14:35
0

Buben BLOG

 

bulvarny mienkotvorny???
6.4.2010 - 9:03
0

tulen - kosice

 

a zase nerozumieš: nevadí ... výraz bulvárny ti je jasný a predpokladám,že mienkotvorný rovnako ... veľmi rád používam tento výraz, pretože tento bulvár bohužiaľ vytvára mienku ... akú,to nech si posúdi každý sám
6.4.2010 - 21:41
0

Buben BLOG

 

ako moze byt bulvar mienkotvorny preboha??
7.4.2010 - 8:37
0

tulen - kosice

 

nie pre boha ... na slovensku
čo si čítal dnes ráno ? ... nový čas alebo plus 1-ku ? ... ale keď si čítal hospodárske noviny,tak chápem ...
7.4.2010 - 8:42
0

Buben BLOG

 

tulen - mienkotvorne medium je take, co Ti prinesie informacie, ktore hladas. urcite nie bulvar, ktory pise o sexe a vrazdach, hoci ma tendenciu vyrazne ovplyvnovat ludi bez vlastneho nazoru. ale oznat bulvar za mienkotvorny je ako oznacit Slotu za Madara
7.4.2010 - 8:54
0

tulen - kosice

 

vážne ?: tak ešte raz ... koľko ľudí na slovensku číta a sleduje médiá,ktoré ti prinášajú informácie ? ... aké je percento kupujúcich hospodárskych novín oproti plus 1-ke ? (použil som len ako príklad) ... koľko ľudí sleduje v tv náučné programy v provnaní napr.s tv hnoj ? ... odpovede sú jasné,vyhráva bulvár pred info o kríze,panelák pred spravodajstvom z regiónov a pod. ... drvivú väčšinu slovenského národa zaijíma len sprostý bulvár a preto považujem bulvár bohužiaľ za mienkotvorný ... a v taký čas môže byť slota kľudne maďarom ... ale ako vždy,máš pravdu,je to môj vysoko subjektívny názor a ťažko ma je pochopiť ? ....
mimochodom,videl si dnes titulku nového času ? ... mňa fakt zaujalo,ako bol števko skrúcaný zarmútený po vyhadzove z letś dance ...
7.4.2010 - 14:38
0

Buben BLOG

 

v poriadku, kludne si povazuj bulvar za mienkotvorny.. a nezabudni ani nabuduce ustipacnu poznamku o tom, kto ma vzdy pravdu.. aby sa lahsie diskutovalo. (:
ahoj
7.4.2010 - 15:25
0

kelnička

 

...vážený moralisti z východu republiky...: ...zažila som pred nejakým časom výjazd MT fans vo Viedni...nebola som tam oficiálne s fanklubom ale s manželom a bratom...ked sme prišli pred halu ktorá síce nie je taká veľká ako vaša Steelka ale je vcelku utulná a komfortná..tuším je domovským stánkom Wien Capitals...ked sme tam prišli a videli skupinu asi 50 MT fans tak prvé čo nás napadlo bolo že tu sa dnes bude zatýkať.A na počudovanie hoci fans boli naozaj podgurážený a sčasti agresívny nič zvláštne sa nestalo,neboli nikým provokovaný,v okolí nebolo jediného policajta,usporiadatelia odpovedali na každý problém usmevom a hoci sa tam diali veci ktoré sa neoplatí zverejnovať nakoniec v kľude odišli a počas zápasu sa k nim pridávali aj fans capitals ktorý hrali zápas po našich.poznám dosť ľudí z UBA aj z tvrdého jadra a hoci niekedy naozaj čo to vyparatia nikdy nešli niekam s umyslom ubližovať....to že niektoré veci v steel aréne s predpisy ktoré tam su su doslova choré je moj názor ak vy ste ochotný to akceptovať a správať sa tam ako pri divadelnom predstavení je váš problém...to že každý si je v prvom rade sám zodpovedný za svolje činy je fakt...ak sa tu paušalizuje tak nech sa paušalizuje na obidvoch stranách.usporiadatelia boli oboznámený že príde 400 fans prišla polovica a oni situáciu nezvládli to je tiež fakt.ak niekto rozbil sedačku nech si ju zaplatí a ak niekto celý nzápas slušne povzbudzoval nemože byť predsa hovado z lazov či ako to vlastne je???
4.4.2010 - 15:14
0

tulen - kosice

 

prečítaj si: všetky príspevky a prelúskaj aj iné diskusie k tejto sérii ... potom budeš v obraze
4.4.2010 - 18:57
0

mno

 

jednoduché riešenie: tak potom treba chodiť robiť bordel na hokej tam a nie do Košíc
4.4.2010 - 20:26
0

najkrajší

 

ja zareagujem: v tejto chvíli len na to že my v Košiciach ovládame všetky nariadenia a pod.
Používanie pyrotechniky bol donedávna v KE jeden obrovský problém. Často sa stávalo že vybuchovali petardy, delobuchy a naše sídliská boli plné strelby, rachotu a dunenia ako by práve cez mesto prechádzal 2. ukrajinský front . . . Ten zákaz používania resp. VZN mesta vzniklo na podnet občanov Košíc keď došlo k úmrtiu resp. zraneniu niekoľkých ľudí a boli prezentované ako následok používania pyrotechniky. Dnes je možné v KE používať hlavne a takmer jedine na Silvestra a aj to za veľmi prísnych podmienok. A kedže už v tomto meste žijem takmer 45 rokov, tak niečo aj o týchto veciach viem . . .
4.4.2010 - 15:20
0

kelnička

 

no a??: čo tým chceš povedať??to akože teraz za to že 1 človek používal pyrotechniku je daľších 199 hádzaní dojedného vreca??v Košiciach je v poslednej dobe dosť počuť o mafii,vyrovnávaní si učtov,o vraždách v podsvetí to teza mám napísať že všetci Košičania su gangstri??alebo že všetci hráči HC su vrahovia lebo jeden zavraždil??sa uvedomte...
4.4.2010 - 15:27
0

tulen - kosice

 

tak to musíš: mať veľmi staré info ... to,o čom píšeš,vôbec nesúvisí s témou,blogom a zjavne budeš vykoľajená ...
4.4.2010 - 18:56
0

radopKE

 

Tým chcel len povedať,že Košičania sú na túto tému hákliví a nie nadarmo sami inicializovali vznik tohoto zákazu.A čo sa tej mafie týka,zober si do rúk aj nejaký čerstvejší Nový čas a nie ten z pred pár rokov,lebo čo sa tej mafie a gangstrov týka,tí v poslednej dobe vyčíňajú hlavne v Blave,V Košiciach je už dosť dlho kľud.
5.4.2010 - 8:50
0

stojkovic

 

nie vsetkych do vreca ... ale ako sa hovori: obusky z vreca von !!
7.4.2010 - 13:43
0

martin gal

 

Tuším v tejto serii už vášne vzplanuli,bude tomu tak aj na ľade?
4.4.2010 - 15:58
0

mno

 

jednoducho: Na hokej treba chodiť za športom a nie robiť bordel a vybúriť sa.
Hosť sa má chovať tak, že je niekde hosťom a byť tam hostiteľom akceptovaný a vítaný.
Ak fanúšikovia odpaľovali petardy, môžu byť radi, že sa vôbec dostali na hokej a nie reptať, že ich kontrolovali len dvaja hostitelia.
Posadiť bez kontroly na spiatočný vlak a poslať domov robiť si bordel.
4.4.2010 - 20:30
0

MHC87 BLOG

 

potom, čo som si tu prečítal, už len toto:: Ľudia bez chýb, tak to ste vy
Po pravde leziete mi už na nervy
Žiadny omyl, žiadny zlý deň
Pred vami sám najvyšší padá na zem...
4.4.2010 - 20:55
0

juro2

 

je celkom vtipne ako objektivne sa na to pozeras.. ked oni na vas kricia vitajte v meste, co je asi jeden z najmenej ponizujucich pokrikov na fanusikov supera je uplne nieco strasne a vy kricite na nich nieco s ciganmi a lunikom to uz je v ramci vybicovania atmosfery... po dalsie mi neda to gesto, ktore tak nahnevalo martinskych fans, preboha ako si to mohol dovolit... vas lukino ked provokuje kade chodi divakov do nepricetnosti tak je jeho uz v pohode
5.4.2010 - 0:34
0

MHC87 BLOG

 

ja beriem v rámci vybičovania atmosféry takmer všetky pokriky, aj vitajte v meste, tak netáraj...u mňa bola z našej strany prekročená hranica keď sa skoro celý zápas kričalo viac na Žiga ako na povzbudenie Martina...a k tomu Říhovi sa ani nejdem vyjadrovať, lebo to si zase prekrútil, ako ti to vyhovuje
5.4.2010 - 10:47
0

gabby

 

dlho som tu nebol ale veľa sa nezmenilo...
5.4.2010 - 7:48
0

MHC87 BLOG

 

tak zas môžeš ísť
5.4.2010 - 10:48
0

greendeath

 

cocoti
5.4.2010 - 13:30
0

najfanteam

 

ze megavyjazd 200 ludi
co je potom 500 a viac ?
5.4.2010 - 13:51
0

MHC87 BLOG

 

megavýjazd XXL...ale veď o to tu vôbec nejde...a to si fakt neviem predstaviť, že keby nás šlo tým vlakom 400 ako bol zámer organizátorov, akoby to v tých KE vyzeralo...
inak, kedy to budeš holý na tom štadióne???
5.4.2010 - 14:17
0

slovex30 BLOG

 

Nebol som, nevyjadrujem sa, len musím podotknúť, že tuším, kto odpálil delobuch. Turiec, nebuď sraľo a priznaj sa Už sme raz kvôli Tebe boli všetci sa niemandov, pamätáš? (25.10.)
6.4.2010 - 12:12
0

Popradcan BLOG

 

Po tom co som tu cital,mi vychadza jedno,ze za vsetko moze Slovan Bratislava.
6.4.2010 - 18:21
0

Buben BLOG

 

na to si jak dosiel? sak ten nema fanusikov!
6.4.2010 - 21:11
0

Buben BLOG

 

a ani odchovancov samozrejme (:
6.4.2010 - 21:16
0

Oriali

 

ale má a Ty to vieš
6.4.2010 - 21:16
0

Buben BLOG

 

sak dobre (:
7.4.2010 - 8:35
0

tulen - kosice

 

krátky sumár alebo ako to vidím ja: blog napísal človek,ktorého nasrali všetky okolnosti a skutočnosti v súvislosti so zápasom a účasťou fans ... marťania nedokážu pochopiť,že nová hala je síce pekná,ale prináša to sebou veľa nepríjemných obmedzení,na ktoré nie sú zvyknutí ... košičania majú marťanov za zver,ktorá sa nevie chovať,samozrejme,že zároveň sú plačkami a ukrajincami, ktorým nikto nerozumie ... hlavné je,že sme sa ako vždy spojili všetci pre hokej a ľudia,ktorí mali chuť diskutovať k veci ostali za najväčších ujov ... chyby sa stali na oboch stranách - kto má väčšieho pipíka,ten ich urobil menej ...
6.4.2010 - 21:48
0

Buben BLOG

 

a ja by som to zhrnul tak, ze v kosiciach proste nie su zvyknuti na vacsie mnozstvo fanusikov hosti. pri takych postoch je velmi pravdepodobne, ze sa niekto nadrbe, ze bude niekto provokovat a ze dvadsat chlapcov vo velkom dave zacne skandovat prizemne chujoviny. nikoho neospravedlnujem a takychto jedincov treba samozrejme otcovsky preplesknut. diskusia sa vsak otocila nespravnym smerom a ucastnici si zacali vykrikovat, kto ma viac fanusikov, resp. kto ma krajsi stadion s mnozstvom bufetov (hoci len s minimalnym ziskom). dalsie moje zistenie je, ze slovne spojenie "ty si z vychodu" ma silu ohna a siry, pretoze spusta burlive reakcie a nezmyselne invektivy na adresu jeho povodcu. chlapci, berte to trosku s nadhladom, kludne si tam drzte stranku a tahajte za jeden povraz, ale obcas sa trochu odosobnite, bude to tak lepsie (:
7.4.2010 - 8:50
0

najkrajší

 

stať: v tvojom príspevku o krajšom štadióne som nejak nepochopil . . . možno aj preto, že debata na túto téme je v tejto chvíli zbytočná . . . minimálne do toho času kým sa nepostaví zimák v BA . . . Ak niekomu nevadí že chodí na hokej do chlieva a svojím chovaním ten chliev zveľaďuje, tak vedz že nám to vadí a vadiť vždy bude . . . predsa nie je možné aby som na dvojhodinové vyčínanie niekoho kto si myslí pod rúškom voľnosti a falošnej demokracie že si môže robiť čo chce a kedy chce, doplácal ja, ktorý na tomto štadióne počas sezóny trávim podstatne viac času . . . niekto to tu prirovnával k opere . . . nech si kto hovorí kto chce, čo chce, nám toto prostredie vyhovuje a dokonca sa nám páči . . . kto sa vyžíva a cíti dobre v prostredí na úrovni zapľúvanej putiky na úrovni 5. cenovej skupiny nech si ostane doma, nakoľko u nás sa dobre cítiť nebude . . . " ty si z východu " často zaznieva vo chvíľach keď dochádzajú argumenty . . . prečo ? sme iný ? máme kockaté hlavy ? sme tí ktorí nemajú právo na názor ? nie . . . vám ktosi dávno, doma, v partii, predostrel názor že na východe žijú zaostalé bytosti ktorích jedinou náplňou života je chlast . . . je mi ľúto všetkých ktorí tak rozmýšľajú, lebo sa jedná o ľudí ktorí majú strach sa pozrieť pred vlastné dvere a za roh svojho domu . . .
7.4.2010 - 9:52
0

Buben BLOG

 

ok
7.4.2010 - 10:29
0

DENISA

 

krásne , môj pohľad na VEC.: krásne , celé Košice.Mesto je 2 najväčšie na Slovensku.
Zatiaľ má najmodernejší štadión na Slovensku. Ale zas bude 2.

No nič prejdime k veci.
Ako účastník zájazdu som absolvoval príchod pred zimák v KE.
Počas cesty na zimák sa odpaľovala zábavná pyrotechnika , ok , ale nepáčilo sa mi kde sa hádzala a ako to chlapci robili, dážď ju zmyje. O pyrotechnike milý TULEŇ je zákon rovnaký aj v MT ! Prosím nechytráč aj keď nie sme z MESTA. Pred v vchodom do arény vznikal chaos , ja som ho vyriešil svojsky, neviem názov podniku , ale vysel tam BARTOŠ stretol som tam ako obvykle keď som v KE Jančušku , mám na neho v KE šťastie asi všade , tak som tam strávil nejaký čas aby pominul prvotný nápor a vyriešili sa problémy so stupom s chladným nealko nápojom , pokochal sa na KE babách a obkukal KE modelkov .
asi okolo 16:50 vstupujem bez problémov na zimák , kukám ako novic okolo seba , čo kde sa podáva a ocitnem sa v našom sektore. sadám si rovno nad vstup s jedným z fotografov z MT. Pokriky z jednej alebo druhej strany vyvolávajú u mňa , preberieme z partiou zopár viet o hokeji a sledujem Ke kotol a náš . Zrazu nastúpia KE usporiadatelia v počte od 3-5 a začnú z ničoho nič vŕtať do MT fanúšikov ! Čo však človek nechce robia to najhorším štýlom ako sa dalo a začne strkanica ktorá sa ukľudní, potom z ničoho nič nastupuje ZELENÉ KOMANDO a z ničoho vzniká incident ako HROM !
Sám sa priznám , že sa čudujem niektorým ľuďom ako dokážu byť taký sprostý a to na oboch stranách. Padli nejaké tie údery ale nič vážne až na psychopata v zelenom meno nenapíšem aj keď ho viem ktorý keď sa zdalo že bude kľud, zhodeného chlapca sediaceho na zemi z VIDEA začal kopať do hlavy ! 4 kopance a som BOH ! potom menšie trmy vrmy a rozbitá hlava iného borca a okuliare a šrámy nič vážne. Všetci sa ukľudnili.
Cez prestávku nejaký starší Košičan začal v chodbe nadávať a strkať do všetkého čo bolo v modrom, s úmyslom vyprovokovať bitku, dokonca aj do bývalého šéfa fun klubu. Ako normálny ľudia si ho nik nevšimal a rozdal som pár milých úsmevov na ceste za cigaretkou. Pochutil na klobáse ktorú mi kúpil MHC 87 a dĺži mi ešte za ňu 2 e ! Dnes to zaokrúhlim na 4 . Vypil pivo, pozrel ďalší sortiment z ponuky a išiel si zakričať GÓL ako jediný , nik neveril že ho uznajú . Nepochopím reakciu ľudí na gól Appela , lebo NHL by bol uznaný aj bez videa.
2 prestávka dávam si cigaretku , zapijem kofolou a dohadujem stretnutie z rodinou z KE.
Po hokeji zatlieskam víťazom a porazeným balím veci oznamujem , že vo výjazde nepokračujem, zamávam Steelke a idem do mesta na pivo a pozrieť si staré známe Košice.
8.4.2010 - 12:55
0

DENISA

 

lámanie sedačky ani hádzanie pohárov som nepostrehol ospravedlňujem sa.

A k tým 2 debilom čo išli dole je škoda , čo len PÍSMENKA.
8.4.2010 - 12:56
0

DENISA

 

ešte som zabudol: v MT sú tiež cigáni väčšina je vysťahovaná do izolácie na BAMBUSKY, ako neprispôsobilé osoby z MT ( myslím bielych ................. až po neplatičov) , zostalo ich iba zhruba 60 na Abráku Ul A. Pietra , a pár na ceste pod Bystričkov a kde tu v meste, ostatok tvoria Vrútky tam to neovládam iba viem že skvotujú pri stanici Nákladné nádražie. Celkom sa upratalo mesto a HANBA Martina sa tým zmenšila ! a ako to je u VÁS páni z KE ?
Preto ten pokrik.
8.4.2010 - 13:28
0

tulen - kosice

 

9.4.2010 - 11:32
0

greendeath

 

Maťko...
Podhaj-cca.150 kusov
V martine od zel.stanice v oboch smeroch popri streke-dost
Ambrak-cca 150 kusov
Vrutky/Nakladne-sa neda spocitat
...mame toho k spokojnosti tiez dost
9.4.2010 - 11:55
0

slovex30 BLOG

 

Tiež myslím, že čukrov je u nás ešte stále dosť. Tých 60 kusov na Ambráku myslel Maťo asi dve najznámejšie rodiny - Cicko a Facuna
9.4.2010 - 12:01
0

DENISA

 

greendeath : a kde tu v meste asi je to nejasné ???
9.4.2010 - 15:11
0

Buben BLOG

 

mna zaujali dve veci: - v martine mate "fun klub"? - ak ti chalan kupil klobasu, ako ti za nu este moze dlzit 2 eury??
9.4.2010 - 21:23
0

DENISA

 

asi som: mu dal viacej nie ?
10.4.2010 - 11:48
0

tulen - kosice

 

milý denisa: tvoj príspevok je úplne od veci ...
ad1. nechytráčim .... pracujem s tým nariadením denne a najkrajšieho som len doplnil,nič viac,nič menej ... ale prosím,máš právo na svoj názor a aj ho vyjadriť ...
ad2. pokrik vitajte v meste bol údajne použitý úplne v inom kontexte,ako si ho ty pochopil a vysvetľovali to tu priamo zúčastnení,teda ľudia z fanklubu a tí,ktorí ho čítali ....
ad3. pokiaľ si si všimol a čítal poriadne,nikde som priamo nenapadal ten váš najlepší pokrik a váš najlepší fans ... mám tam ešte stále dosť známych a nemám potrebu sedieť anonymne za klávesnicou a strúhať frajeriny ....
ad4. a ako je to u nás ? ... no,majú svoj luník 9,demeter a herliansku .... okrem toho majú jednu kopu nelegálnych osád a vysvetľovať ti to nemá zjavne zmysel .... jednoducho to s hokejom,hokejportálom a blogom nemá absolútne nič spoločné ... ale kľudne si hladkaj bruško a masti svoje ego ... máte to super vyriešené ....

ps. patrím medzi tých,ktorí sú hrdí na svoju novú halu a som s ňou spokojný ... takisto som zmierený s tým,že košice budú len dvojka a čoskoro bude aj steel aréna len dvojka ... ale dovolím si jednu otázku - kedy bude nová hala v martine ? .... ale na to mi rozumne asi neodpovieš
9.4.2010 - 17:07
0

najkrajší

 

milá tuleň: tou poznámkom a novom hale si milému denise uštedril poriadného podpásovku . . . vieš sám veľmi dobre, že naše hokejový hala bol postavená za peniaze všetkým daňových poplatníčiek na SVK . . . tak začo ?

som asi nejaký popletená . . .
10.4.2010 - 8:41
0

DENISA

 

hej: presne ako píšeš aj vy budete popletený
10.4.2010 - 11:49
0

DENISA

 

hej: presne ako píšeš aj vy budete popletený keď ju postaví štát.
10.4.2010 - 11:49
0

tulen - kosice

 

presne ako som čakal: absencia zdravého rozumu ... nechaj tak
10.4.2010 - 20:30
0

tulen - kosice

 

si zmätená drahý ? ,,,
10.4.2010 - 20:28
0

DENISA

 

krásne : detské šplechy na takého starého . Škoda , ale ty nevieš komunikovať.
10.4.2010 - 20:39
0

tulen - kosice

 

je toho strááááááááá šne veľa: čo ešte neviem ... a tu na hp len s niektorými marťanmi ...
10.4.2010 - 23:08
0

DENISA

 

aspoň: jedna zhoda názorov
11.4.2010 - 10:20
0

MHC83 BLOG

 

úz chapem ze sa kosicanom nepacilo nase spravanie, my sme totiz steelku nepodpalili ako oni ruzinovsku halu snad nabuduce
15.4.2010 - 16:55
0

najkrajší

 

si si: istý že máš dobré info ? inak by si takú kktinu nenapísal . . .
15.4.2010 - 17:56
-1

MHC83 BLOG

 

jaj najsamfasa to aj ja mozem tvrdit ze tu dymonvicu pred steelkou hodili kosicania
inak je tam samjl info mam dobre
15.4.2010 - 18:51
0

mato_ke

 

ja len k tomu šálu..: aj keď sme šli zo štadióna u vás v Martine, našiel sa 1 chtivý "fanatik" čo mi ho strhol z krku, no asi po 5sekundovej naťahovačke oň to vzdal a zbabelo zutekal.. chajtrák úbohý. Keď už niečo chystá, nech to aspoň prešpekuluje.. ak si nás teda označil ako zlodejov suvenírov... kým vy ste o ne aj prišli, ja som naše farby hájil zrejme usilovnejšie
26.4.2010 - 2:20
0

matoMHC

 

najlepsi a najferovejsi fans na slovensku sa ukazali po poslednom finalovom zapase aky v skutocnosti su!!! ked skoncilo finale a bolo povsetkom tak normalny fans zatlieskaju pri preberani striebra aj superovi aj ked to bol slovan.ale to co ste ukazali vy stym vasim piskotom bolo ubohe a trapne najsamlepsi kefans
26.4.2010 - 10:30
0

mitoO

 

Ano piskali sme superovi za strieborne medaile, piskali sme aj na pana S a pana T, niektori dokonca aj na pana K(tu sa to neda celkom rozlisit, kto na koho piskal, prepac) zablokovali sme Bratislavsky autobus, mali vulgarny transparent, vulgarne sme cely stadion spievali SK Slovan... dokonca aj nejaka ta flaska padla na lad, konecne som sa citil ako chlapec z mesta
26.4.2010 - 10:49
0

Oriali

 

v BA nikdy nespieva vulgarizmy celý štadión a pevne verím, že to tak nebolo ani u Vás... to pískanie pri odovzdávaní medailí ste si mohli odpustiť, ale budiž...
26.4.2010 - 11:04
0

matoMHC

 

ale bolo to tak a doslova si to uzivali
26.4.2010 - 11:22
0

najkrajší

 

len: jedna poznámka . . . v úvode odovzdávania strieborných medialí sa pískalo na pána ŠIROKÉHO a nie na hráčov Slovana . . . samozrejme, tak ako to býva, bohužial, pár jedincov zanôtilo ŠK Slovan . . . a v návale emócii sa k tomuto pridala veľká časť hľadiska . . . bohužiaľ . . . a ak A tak potom aj B . . . pred odchodom do kabíny prikorčuľoval Lažo k domácemu fans a zatlieskal mu . . . na moje príjemné prekvapenie bol tento potlesk opätovaný . . . aj keď sa nevedelo, či Miro ten potlesk myslel úprimne alebo nie . . .

keď objektívne tak objektívne . . .
26.4.2010 - 10:53
0

matoMHC

 

lenze ten piskot nebol chvilkovy ale trval dovtedy kym si nesli vasi po pohar,vtedy vam uz siroky nevadil,ze?nic vzlom ale to ste si mohli odpustit,seria to bola pekna a boli aj riadn emocie,ale slusny fanusik si vazi aj supera a po zapase muaj zatlieska.a inak bol ten opatovany potlesk uprimny?nad tym si tiez dovolim pochybovat.
26.4.2010 - 11:22
0

stojkovic

 

a naco uz teraz riesite veci ktore sa aj tak nedaju zmenit ??
26.4.2010 - 11:38
0

matoMHC

 

nic sa neriesi,jasom im len napisal ako nas nazvali oni a ako sa spravali ty najsam lepsi fans na slovensku
26.4.2010 - 11:54
0

stojkovic

 

ved ok ..
26.4.2010 - 12:34
0

najkrajší

 

začnem: od konca . . . o úprimnosti potlesku neviem, ani z jednej ani z druhej strany . . . preto to neriešim . . . a buď si istý že ľudia ktorí stáli okolo mňa, Slovanu tlieskali . . . boli sme piati a okolo nás bolo ďalších 8 342 ľudí . . . ja na to nie som hrdý čo sa stalo a preto tentoraz nejdem nikoho brániť . . .
26.4.2010 - 13:30
0

snaky

 

ja len tak k tomu megavyjazdu, my sa tu vytesujeme zo 400 ludi ... futbal v Grecku ... „Solún delí od Atén asi 530 kilometrov, ale naši verní priaznivci nemajú problémy so žiadnou vzdialenosťou. Pricestovali 340 autobusmi, ôsmimi lietadlami a mnohými autami. Nakoniec sme mali podporu takmer 25-tisíc fanúšikov, ktorí nám vytvorili fantastickú atmosféru.“ ... ku*va to si ani neviem predstavit ... 340 autobusov, 8 lietadiel a kopa aut ... neskutocne
29.4.2010 - 23:17
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

MHC87

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: snažím sa byť objektívny aj keď nie vždy sa to podarí

 

Vek: 30 rokov 342 dní

Narodeniny: 10. Január 1987

ICQ: nemám

WWW: nemám


Fanúšik Extraligového klubu:
MHC Martin

Fanúšik NHL klubu: Colorado Avalanche

Obľúbený hráč(i): Marián Hossa, Ivan Ďatelinka, Michal Macho, Peter Bartoš, Džajro, Temža, Škumi, Špiro


Dátum registrácie: 28.1.2007 12:47

Počet diskusných príspevkov:
818 (vyhľadať)


Popularita: +5.00
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 106

Karma: 52.13%

Kratke spravy

+5 martinskej HP stalici ..... (Agent 007)

+5 hmm...veľmi pekné príspevky a slušné diskutovanie (Kelnička)

+5 Lebo máte pravdu. (Tucetucet)

+5 Držte sa MT a postupte do semifinale!!!Nech si zahrame finale-),dobre nazory (Tokino)

+5 No máte pestré u vás s fanúšikmi,alebo teda návštevníkmi. Keby som tam nebol ani by som tolko neveril.ale na 3domáci zápas teda to bolo kľudné.Škoda že sa na nás vykašlali s občerstvením a až v 29min.námkonečne niečo priniesli.To u násmáte hotové hody! (TVK)

+5 celkom rozumne komentare, daju sa citat ... (MARKUS_88)

+5 Drž si úroveň svojich príspevkov.. (Lk242)

+5 mam dojem,.....ze chapes..... (Mpavl)

+5 ďakujem za objektivitu (Shupa)

+5 Takto si predstavujem pravého fanúšika svojho klubu a hokeja vôbec... (Marko4)

+5 5+ za uznanie kvality supera a gratulaciu (Njanja)

+5 MHC87 je zástupcom martinských fanúšikov, z ktorého by si mali brať príklad (Frantapriklep)

+5 pohodák a príjemný diskuter,proste pravý pľačko:) (Martin gal)

+5 martinčan a pohoďák?odpoveď:ale ANO! (Zasi)

+5 jeden z tych co si dokaze aj zavtipkovat ale aj pisat vazne a s rozumom...takze (Kortez666)

+5 za koment k zapasu MT - SR 20 (Easy)

+5 teba som este nehodnotil a preto +5 (Lakosil)

+5 vidim ze teba som este nehodnotil, jedine +5 (Sajmonkou)

+5 pohode chalan/chlap z Martina ktorý ani nevyríva ani nič a vyvija sa ako priateľský tip...tak tuto sezonu sa hadam u nas stretneme:) (Sedko NR)

+5 fanuskovi MHC a vybornemu prispevatelovi tu na HP jedine +5 (JA_98)

+5 +5 pre správneho fanúšika čo rozumne a bez urážok diskutuje (Dusik1313)

+5 sme martincania, sme pohodaci :) MHC zdar (HohoMT)

+5 či MHC87 alebo 83 kto sa vtom má vyznať? :argh: veľmi dobrý diskutér, už som ťa mal na "muške" skôr, ale akosi som pozabudol :) vyzná sa, rozhľadený....takže u mňa +5 :) (Salamalekum)

+5 tak vernemu fanusikovy svojho klubu ktory aj v prehre vidi vzdy nieco dobre a plusove si pohodak a preto+5 (Folvy)

+5 podobne,rad si s laznikmi pozartujem :D (Bačko_NR)

+5 paci sa (Kuki)

+5 za to ze ste dobrý Fans (Paaali)

+5 teraz ti dam ze +5 a ty to budes brat ako vtieranie :D ale ja sa nevtieram :) ja len musiiim :D lebo nemozem inak :) (Zuza)

+5 mhc jedine +5 (Paganini)

+5 fajn MHC fan...za prijebané hodnotenie :D a teraz po 3 rokoch?Aďo...v skratke,charakter na pohľadanie,chalan na ktorého sa dá spoľahnúť,príjemný spoločník,konečne začal piť :) atd.atd.atd..... ;) (Greendeath)

+5 Tešilo ma, niekedy nabudúce zase u vás v Martine... (Dukla101838)

+5 myslim,ze dnes sme sa aj videli.vcelku fajn nazory mas (Borco)

0 MHC+COLORADO TAK JEDINE +5 (Bohus)

+5 no lebo ty sa nickom tiez nemozes chvalit :D ale nie pohodak a zasluzena +5 a nechapem ako to ze som ti este nedal tu +5 a aź teraz (MHC83)

+5 vraciam ale hodnotenie:D (Majco)

+5 nick nie je dolezity;) (JeBačko)

+5 Majo Hossa +5 (Kubo)

+5 Apropo, jedini, kto natahuju diskusie nezmyselnymi prispevkami, su laznici. Ale vratim ti (Voldemort)

+5 aby som nezabudol dat jednemu zo ctenych uzivatelov komenatar tak tu mas:D (Tomasbub)

+5 Za Martin za MHC nic ine ako+5. (MEGA42)

+5 v pohode prispevky (Tuner1000)

+5 Ako inac, MHC a kvalitne nazory :P (B.U.G.)

+5 tak teda dalsia gula do Martina,.... (Kukino)

+5 objektivita sa ceni (Speedy23)

+5 v pohode týpek z vlastným názorom - a to si najviac cením načloveku - preto jednoznačne +5 (NewMHCfan)

+5 v pohode THC (Bačko)

+5 V pohode! (Siso)

+5 Fanúšik MHC Martin, +5 (LP)

+5 Dobre.Presne podľa profilu. (Freemt)

+5 Dobré príspevky - fans MHC -pohoda a klídek preto všetko za +5 od skaličana ! (Romek)

+5 ... (Hojko)

+5 Aj vďaka tebe sa sem oplatí zabrúsiť. Nielen za super blog o martinských vyhliadkach... Sezóna sa schyľuje k vrcholu, už ani neviem, aké tie martinské vyhliadky vlasne boli :-D, ale triezve hodnotenie vašej nadmieru cikcakovitej sezóny sezóny si zaslúži moju pochvalu a obdiv. (Fanda)

+5 za fajn blog, bez zbytocneho navazania sa do inych a to iste plati aj pri diskusiach, takze aj ked z nitry (P24)

+5 dost neskoro,ale predsa,pekny blog-dobra praca (Hombres)

+5 TY a tebe som neprispel !!! UZ som to NAPRAVIL. MHC MHC MHC !!! (BANKA)

+5 Nielen na oblátku za Tvoje hodnotenie, ale už len z toho dôvodu, že Ťa poznám rovnako s Tvojim názormi na hokej nemôžem dať ináč. (Slovex30)

+5 fandi tomu spravnemu klubu (V.I.P.-MHC)

+5 Práve preto, že nemôžu všetci fandiť MT fandia NR :D (ale neber to osobne, niekto musí byť naj.) :P (FacSKA)

+5 fajn prispevky neni o com (18hena)

+5 martinčan ako sa patrí (NKTS)

+5 za ochotu..:D (Smety_72)

+5 rozumny chalan teneno MHC87 :) zasluži si +5tku :) (Imko6)

+5 tak martincanovi jedine (Filip J. Fry)

+5 Za príspevky v zásade, ktorú si odprezentoval, že sa budeš snažiť byť objektívny a presne, ako si napísal, nie vždy sa to darí a ešte nás čaká PO peklo, tak hlavu hore priateľu 4 miesto a druhé kolo PO do MT. (Ivanhoe)

+5 Moze byt. (Tyroller)

+5 na lepsie vztahy (Juro z Nitry)

+5 MHC musi slapat (Koza - is back)

+5 veľmi slušné príspevky (Altermann)

+5 ako clovek nad vecou(nic to nemas s tvojim hodnotenim) ti venujem tychto +5 z lasky teda prepac z dobrej voli...mas dobre nazory ale to len tak mimo sudka pisem :))zdar (Zubro)

+5 Fajn komenty a vždy k veci. Príjemný spoločník. (Turiec)

+5 fandi spravnemu hracovi aj timu takze +5 :) (Clavicle)

+5 mass good photo ... moj oblubenec (PakitoMHC)

+5 Vidno ,ze mas prehlad a vies o com pises + Mhc (Mr.Bo881)

+5 Za akékoľvek kopírovanie sa ospravedlňujem... alebo to bude slušná zhoda v názoroch ?! :) (MaJes)

+5 martinčanov mám rád takže ti prilepším (Wildp)

+5 chalan je v pohode, nie je dôvod nedať mu +5 (2006)

+5 GO MARTIN GO (Mato 1)

+5 Dufam ze ti to pomoze resp . nam pomoze aby sme isli na titul (Blink_boy)

+5 ...každý skáče za MHC... (Hary)

+5 Dost v pohodicke chalanisko.Tak +5 (Cepo38)

+5 dobre nazory a si martincan cize jeden z nas :D (Mhcééé)

+5 okej. (Braniislav)

+5 spravny pristup......fakt realny pohlad...:D (Pepisek)

+5 len tak ;P (Ifko_zv)

+5 dík za hodnotenie už dlhšiu dobu si všímam tvoje príspevky a zdáš sa mi v pohode a aj objektivita nie je u teba cudzí pojem takže v pohode ti dám (Jd16)

+5 jeden z múdrych Martinčanov....... (Riques)

+5 jej ani ja sem ta este nehodnotila tak napravujem :) (Ewi83)

+5 ťažko to povedať lepšie ako to zoštylizoval kilerko jasná a v srdci modrá (Marvel)

+5 má zmysel pre humor. :) (Haley)

+5 nech sa dari v novej sezone ja mam martin rad i ked si pamatam ked hrali u nas bolo to 2:3 a pan hovorka (trener)10 sekund pred koncom potiahol jedneho skalicana u striedacky ktory mohol ist sam na branu a som bol dost nastvany ale uz ma to preslo :o) (Tomas15)

+5 killer už všetko povedal .... (MHCopat)

+5 reakcie na úrovni,príspevky detto - nesklam ! (Tulen - kosice)

+5 no dnes sa prejavil ako riesitel konfliktov a snazil sa dat veci do poriadku inak grobian :D, sebec :D a strasne namysleny :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D spravny clen (Yflap)

+5 sympatak s MHC :) (Tomi993)

+5 Super (VSŽ)

+5 Jeho prispevky sa dobre čítaju +5 (Lolop)

+5 Sadol mi hošan !!! (-BBB-)

+5 MHC (Mato1)

+5 cool typek... (DuklaTN)

+5 Priklanam sa...A neboj sa ja ta nezozerem!!!:-D ()

+5 v pohode chlap ! ;) (Benslovan)

+5 slusny fanusik najlepsieho mozneho klubu :D (Kiler)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (59)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (62)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (51)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (66)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (62)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (63)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (63)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (76)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (77)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (67)

Najčítanejšie blog spoty


Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.081179 seconds